Svenskarnas kanalval – senaste nytt om hur man vill ta emot reklam
Digitaliseringen fortsätter i snabb takt. Samtidigt som administrativ post blir mer digital så behåller den fysiska kommunikationen en fast plats inom marknadsföring.
Detta visar 21grams senaste undersökning Kanalvalet 2021 som presenteras på ett seminarium under nästa vecka.
– En av de saker som framkommer i undersökningen är att man i allt högre grad gillar de nya digitala kanalerna för fakturor och annan administrativ post men när det gäller reklam är det fortsatt många som vill ha den i fysisk form, säger Stefan Blomqvist på 21grams.
Den 5 november presenterar man hela undersökningen på ett webb-seminarium. Läs mer och anmäl dig här.
21grams som hjälper företag att på bästa sätt få ut sina budskap till människor – både analogt och digitalt.
Allt större efterfrågan på DTF – ”Vi träffar kunder som bygger om sina DTG-maskiner”
Branschkoll har pratat med Claes Lindell på ACP Systems som berättar att de ser en ökad efterfrågan på tryckpressar av varianten Direct to Film (DTF).
Nystartat vinylpresseri ska hjälpa musiker med hela deras merchbehov
Det har startats ett nytt vinylpresseri, påbackade bland annat av ett tryckeri. De ska hjälpa till och möta efterfrågan på vinylplattor och på sikt även hjälpa musiker med deras merchbehov.
Svenskt textilföretag utsett till Årets Företagare
Nyligen uppmärksammade för sina underställ till Försvarsmakten.
IDÉ House of Brands anställer ny säljchef i Sverige
IDÉ House of Brands har ansällt Robin Bornehav i rollen som Sales Manager Sweden.
Robin har avancerat fort i branschen och har gått från Head of Destination & Sport på Voky till en snabb avstickare på Glacial där han var Sales Manger. Och nu kliver han alltså in i rollen som Sales Manger för den svenska marknaden hos IDÈ.
Med ett stort driv och vana vid kreativ konceptförsäljning är Robin ett viktigt tillskott för vår organisation och IDÉ House of Brands fortsatta tillväxtresa, skriver IDÉ på Linkedin.