Marknadsföring som tar ditt företag till nästa nivå

PN_thomas_norde_n

Skaffa ett ramverk för din marknadsföring.

”Det behöver inte vara så j@vla svårt”, menar Thomas Nordén, vd, Early to Rise som den 30 november kommer till Print Next och delar med sig av sina bästa insikter och råd.

Thomas hjälper till vardags företag att strukturera och komma igång med sin marknadsföring.

– Genom att arbeta mer målinriktat och strukturerat med marknadsföringen kan även företag med knappa resurser uppnå ökad effektivitet och resultat, säger Thomas.

PRINT NEXT: Läs mer om Print Next och säkra en plats

Det handlar om att ta ditt företag till nästa nivå med hjälp av marknadsföring. Och att göra det smart så att det inte kräver en jättestor budget.

– Har du svårt att hitta nya kunder? Får er webbplats knappt några besökare? Fungerade den där kampanjen på LinkedIn inte som du hade tänkt dig? Är detta frågor som du kanske går och funderar på?

Om din marknadsföring inte ger de resultat du hoppas på så ska du komma och lyssna på Thomas Nordén på Print Next.

Thomas Nordén är en erfaren marknadsförare med stor erfarenhet av marknadsföring för mindre och medelstora B2B-företag. Han driver idag företaget Early to Rise som hjälper företag med dessa frågor.

På Thomas seminarium på Print Next får du handfasta tips och råd kring hur du sätter upp mål och kommer igång med ditt företags marknadsföring.

LÄS OCKSÅ: Kvalificera ditt företag för den nya marknaden – prioritera rätt i ditt hållbarhetsarbete

Allt större efterfrågan på DTF – ”Vi träffar kunder som bygger om sina DTG-maskiner”

ACP DTF

Branschkoll har pratat med Claes Lindell på ACP Systems som berättar att de ser en ökad efterfrågan på tryckpressar av varianten Direct to Film (DTF).

redaktionen@branschkoll.se

Konkurrensverket håller inte med – tomten får inte bryta mot reglerna (upphandlingen anses olaglig)

redaktionen@branschkoll.se

Nystartat vinylpresseri ska hjälpa musiker med hela deras merchbehov

vinyl

Det har startats ett nytt vinylpresseri, påbackade bland annat av ett tryckeri. De ska hjälpa till och möta efterfrågan på vinylplattor och på sikt även hjälpa musiker med deras merchbehov.

redaktionen@branschkoll.se

Ahlsell ska etablera en ny större butik i Jönköping

ahlsell butik
redaktionen@branschkoll.se

Mark- och miljööverdomstolen kommer pröva om New Wave Group har miljöansvar vid Orrefors Glasbruk

redaktionen@branschkoll.se

Starkt år för kontorsjätte – växte mest inom B2B

redaktionen@branschkoll.se

Allt färre företag ansöker om rekonstruktion (väljer konkurs istället)

redaktionen@branschkoll.se

Svenskt textilföretag utsett till Årets Företagare

arets foretagare

Nyligen uppmärksammade för sina underställ till Försvarsmakten.

redaktionen@branschkoll.se

IDÉ House of Brands anställer ny säljchef i Sverige

robin bornehav
Ämnen i artikeln: IDÉ House of Brands

IDÉ House of Brands har ansällt Robin Bornehav i rollen som Sales Manager Sweden.

Robin har avancerat fort i branschen och har gått från Head of Destination & Sport på Voky till en snabb avstickare på Glacial där han var Sales Manger. Och nu kliver han alltså in i rollen som Sales Manger för den svenska marknaden hos IDÈ.
 
Med ett stort driv och vana vid kreativ konceptförsäljning är Robin ett viktigt tillskott för vår organisation och IDÉ House of Brands fortsatta tillväxtresa
, skriver IDÉ på Linkedin.

Ämnen i artikeln: IDÉ House of Brands
redaktionen@branschkoll.se

Gewe anställer branschveteran som uppmärksammats för sin formgivning

placeholder
redaktionen@branschkoll.se