Här är vinnarna av det norska branschpriset för profilföretag ”Blekkspruten” – Gosh storvinnare
Det norska branschpriset Blekkspruten (bläckfisken) delades ut under augusti i samband med en branschfest.
Den norska profilkedjan Gosh med en omsättning på 250 miljoner norska kronor fördelat på 22 återförsäljare kammade hem hela fyra priser.
Årets säljare 2022
Kamilla Kristoffersen, Gosh JB Reklame
Årets leverantör 2022
XD Connect
Årets företag 2022
Gosh JB Reklame Bodø
Årets samarbetspartner 2022
Prosess Branding
Årets miljöpris 2022
Gosh Norge
Årets Hederspris 2022
Gick till Lise Rossnes som är kedjeledare på Gosh och till vardags på Respond Stavanger.
Källa: NBR
Allt större efterfrågan på DTF – ”Vi träffar kunder som bygger om sina DTG-maskiner”
Branschkoll har pratat med Claes Lindell på ACP Systems som berättar att de ser en ökad efterfrågan på tryckpressar av varianten Direct to Film (DTF).
Nystartat vinylpresseri ska hjälpa musiker med hela deras merchbehov
Det har startats ett nytt vinylpresseri, påbackade bland annat av ett tryckeri. De ska hjälpa till och möta efterfrågan på vinylplattor och på sikt även hjälpa musiker med deras merchbehov.
Svenskt textilföretag utsett till Årets Företagare
Nyligen uppmärksammade för sina underställ till Försvarsmakten.
IDÉ House of Brands anställer ny säljchef i Sverige
IDÉ House of Brands har ansällt Robin Bornehav i rollen som Sales Manager Sweden.
Robin har avancerat fort i branschen och har gått från Head of Destination & Sport på Voky till en snabb avstickare på Glacial där han var Sales Manger. Och nu kliver han alltså in i rollen som Sales Manger för den svenska marknaden hos IDÈ.
Med ett stort driv och vana vid kreativ konceptförsäljning är Robin ett viktigt tillskott för vår organisation och IDÉ House of Brands fortsatta tillväxtresa, skriver IDÉ på Linkedin.