Dubbla nyanställningar på IDÉ House of Brands
IDÈ har till sitt Göteborgskontor anställt Charlie Sanderson i rollen som Project Manager. Charlie har tidigare sysslat med mediaförsäljning samt nyligen tagit examen från IHM Business School. Senast kommer han från Bulldog Media Group.
Med åtts års erfarenhet av mediaförsäljning och nyexaminerad marknadsekonom DIHM från IHM Business School är Charlie en spännande förstärkning i IDÉ House of Brands fortsatta tillväxtresa, skriver IDÉ till Branschkoll.
Sandra Fritsson blir ny E-commerce coordinator
Och till sitt kontor i Lund har IDÉ House of Brands anställt Sandra Fritsson i rollen som E-commerce coordinator.
Sandra har många års erfarenhet inom e-handel, inköp och ekonomi och kommer vara ett positivt tillskott till IDÉ House of Brands, heter det.
Allt större efterfrågan på DTF – ”Vi träffar kunder som bygger om sina DTG-maskiner”
Branschkoll har pratat med Claes Lindell på ACP Systems som berättar att de ser en ökad efterfrågan på tryckpressar av varianten Direct to Film (DTF).
Nystartat vinylpresseri ska hjälpa musiker med hela deras merchbehov
Det har startats ett nytt vinylpresseri, påbackade bland annat av ett tryckeri. De ska hjälpa till och möta efterfrågan på vinylplattor och på sikt även hjälpa musiker med deras merchbehov.
Svenskt textilföretag utsett till Årets Företagare
Nyligen uppmärksammade för sina underställ till Försvarsmakten.
IDÉ House of Brands anställer ny säljchef i Sverige
IDÉ House of Brands har ansällt Robin Bornehav i rollen som Sales Manager Sweden.
Robin har avancerat fort i branschen och har gått från Head of Destination & Sport på Voky till en snabb avstickare på Glacial där han var Sales Manger. Och nu kliver han alltså in i rollen som Sales Manger för den svenska marknaden hos IDÈ.
Med ett stort driv och vana vid kreativ konceptförsäljning är Robin ett viktigt tillskott för vår organisation och IDÉ House of Brands fortsatta tillväxtresa, skriver IDÉ på Linkedin.