Bookazine ska minska vardagsstressen
Yoga, egospa, kreativt målande, ayurveda, spännande test, kärleksboost och lyckopepp – Egmonts nya bookazine Go With Your Flow bjuder på varierad och avkopplande läsning, som ger både inspiration och eftertanke.
Snyggt paketerad och i tåligt bookazine-format är det tänkt att Go With Your Flow ska kunna läsas mer än en gång, såväl under kortare som längre stunder.
– Vi vill visa att det här med mindfulness inte behöver vara så komplicerat och tidskrävande, det kan vara enkelt, lättsamt och kul också, säger Helene Lissman, art director och initiativtagare till Egmont Publishings nya bookazine.
Go With Your Flow är på 104 sidor, kostar cirka 199 kronor och finns köpa i bokhandeln och på nätet, samt i tidningshyllan.
Källa: Egmont
Allt större efterfrågan på DTF – ”Vi träffar kunder som bygger om sina DTG-maskiner”
Branschkoll har pratat med Claes Lindell på ACP Systems som berättar att de ser en ökad efterfrågan på tryckpressar av varianten Direct to Film (DTF).
Nystartat vinylpresseri ska hjälpa musiker med hela deras merchbehov
Det har startats ett nytt vinylpresseri, påbackade bland annat av ett tryckeri. De ska hjälpa till och möta efterfrågan på vinylplattor och på sikt även hjälpa musiker med deras merchbehov.
Svenskt textilföretag utsett till Årets Företagare
Nyligen uppmärksammade för sina underställ till Försvarsmakten.
IDÉ House of Brands anställer ny säljchef i Sverige
IDÉ House of Brands har ansällt Robin Bornehav i rollen som Sales Manager Sweden.
Robin har avancerat fort i branschen och har gått från Head of Destination & Sport på Voky till en snabb avstickare på Glacial där han var Sales Manger. Och nu kliver han alltså in i rollen som Sales Manger för den svenska marknaden hos IDÈ.
Med ett stort driv och vana vid kreativ konceptförsäljning är Robin ett viktigt tillskott för vår organisation och IDÉ House of Brands fortsatta tillväxtresa, skriver IDÉ på Linkedin.