Presentationer GrafKom I/O Barkarby 17 mars 2016
Här finns presentationerna från GrafKom I/O 17 mars 2016.
Glöm inte att redan nu säkra en plats på nästa I/O i Norrköping den 8-9 november 2016.
Presentationer
De talare som saknar länk/presentation har vi ännu inte fått. Sidan uppdateras löpande.
- KEYNOTE: Mikael Haglund, CTO, IBM – Alla digitaliserar för fullt, men det räcker inte. Nu krävs kognitiva system.
- Martin Gemvik, Industrifonden/Sting Capital – I huvudet på en riskkapitalist
- Pia Törnqvist, Marknads- och kommunikationschef, Bisnode – Crossmedia och Event Automation
- Morten Bech Reitoft, CEO Print Provider och Inkish.tv 140 tryckerier i din tjänst
- Gustaf Albért, VD, Elanders Sverige – Vart är branschen och Elanders på väg?
- Jonas Rehn, VD, Friends & Insights – Utmaningar med automatiserad och händelsestyrd kommunikation
- Pia Skantz Larsson – Nya affärsmöjligheter med logistiktjänster
- Cecilia Grahn Nyd, Marknadschef, Mecgruppen – Produktmediet. Ditt nya affärsområde?
- Lukas Engqvist, Adobe Certified Instructor, Brobygrafiska – Trimma InDesign för produktion
- Urban Lindstedt, Miguru Media – B2B: E-handelns utmaningar
- Johan Lopes Helgesson, Adobe – Dra nytta av det mobila och digtiala på nya sätt och ”beyond content”
- Per Anell, Shopjoy – Länken mellan den fysiska och digitala världen
- Henrik Frydendahl, Software solution manager, Lasertryk – Så här växer Lasertryk med förvärv och tjänster
- Mats Lindgren, Director Consulting, PostNord – Mats Lindgren hjälper kunderna med affärsutveckling inom logistik och kommunikation
- Lars Thunström, Försäljningschef, PLAYipp – Så kan digitala skyltar marknadsföra, underhålla och vara en bra informationskanal
- Magnus Lundgren, NI, Kundupplevelsen, trycksaken och cross media – en helig allians